Skip to main content
χρωματιστές αιώρες

Καταπολέμησε το άγχος με βοηθό το χρώμα

Όταν μας διακατέχει το άγχος αντιδρούμε κάπως σπασμωδικά. Οι σκέψεις τρέχουν και η ένταση  καταβάλλει το σώμα. Το ιδανικό θα ήταν εάν μπορούσαμε να σταθούμε ακίνητοι για λίγο και να μείνουμε σε θέση παρατηρητή. Μερικές φορές όμως, τόσο η ροή των σκέψεων, όσο και των συναισθημάτων είναι τόσο γρήγορη και ανεξέλεγκτη που δεν διαφαίνεται σωτηρία πουθενά.
Εκτός από την εστίαση στην αναπνοή και στον ρυθμό της, μία καλή και άμεση λύση προσφέρουν τα χρώματα, όταν σταθούμε για λίγο με κλειστά μάτια, πάρουμε δυο βαθιές αναπνοές και οραματιστούμε την φωτεινή δόνησή τους να μας περιβάλλει. Επίσης η αίσθηση ότι αναπνέουμε μέσα στο χρώμα ή πως το εισπνέουμε και το εκπνέουμε, αντίστοιχα προσφέρει αρκετά οφέλη. Εάν δε, γνωρίζουμε και τα μυστικά μηνύματα που το κάθε ένα ενσωματώνει, φέρνουμε σαφέστατα γρήγορα και ορατά αποτελέσματα σ’ότι αφορά στη διαχείριση του άγχους.
Πάμε λοιπόν να δούμε τους τρόπους αυτούς διαχείρισης του στρες και τα χρώματα που τους συνοδεύουν:
1. Νιώσε εμπιστοσύνη και πίστεψε στον εαυτό σου. Έχεις περάσει πολλά μέχρι τώρα και έχεις επιβιώσει. Θα τα καταφέρεις και αυτή τη φορά με ότι άλλο προκύψει (μπλε-κόκκινο).
2. Μη δίνεις μεγάλη αξία στις σκέψεις. Υπάρχουν προκλήσεις που κρύβουν ψευδαισθήσεις.  Αναγνώρισε τη δική σου θέση και αλήθεια για να δράσεις όσο το δυνατόν ορθότερα (μωβ-κίτρινο).

3. Η εσωτερική γαλήνη επέρχεται όταν δεν επιτρέπεις πια στους άλλους ή στις καταστάσεις να ελέγχουν το πώς νιώθεις (γαλάζιο-απαλό πράσινο).
4. Πάρε λίγο χώρο και απόσταση. Μερικές φορές η αποδοχή σε κάτι, στο οποίο δεν υφίσταται η επιλογή της αλλαγής, έστω και στιγμιαία, κατευνάζει τα πνεύματα και τις δυσκολίες (ροζ-πράσινο).
5. Δεν χρειάζεται πάντα να διορθώσεις κάτι. Απλά να κατανοήσεις το αποτέλεσμα (κίτρινο-χρυσό).
6. Η αρνητική στάση σίγουρα δεν επιφέρει μία θετική εν γένει ζωή (λιλά-πορτοκαλί).
7. Κάθε φορά που αγχώνεσαι τα όρια στενεύουν γιατί το μυαλό παίζει τα δικά του παιχνίδια. Αρνήσου να παίζεις με τους άνισους όρους των πεποιθήσεών σου (πράσινο-κίτρινο).
8. Πες στον εαυτό σου ότι ακόμη και μέσα στην πίεση, η σημερινή μέρα είναι διαφορετική από την χθεσινή γιατί εσύ θα την αντιμετωπίσεις με άλλα μάτια (βιολετί-ματζέντα).
9. Τι πραγματικά σε αγχώνει; Μην ανταγωνίζεσαι άλλο τον εαυτό σου. Γίνε συνεργάτης και έμπρακτος υποστηρικτής του (ροζ-απαλό κοραλλί).
10. Άλλαξε τη στάση σου σχετικά με την ερμηνεία των γεγονότων. Είναι σημαντικό να στέκεσαι περισσότερο στα ευχάριστα δεδομένα της ζωής σου και λιγότερο σε όσα σε δυσκολεύουν και σου δημιουργούν πρόβλημα (
indigo-λεμονί).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *